Live in the moment

Nu är det inte många dagar innan jag och Anton har nyckeln i våra händer. 
I lördags var vi på en låååååång möbel-och-annat-bra-att-ha-kolla-köpa-runda. Vi fick med oss en del.
För någon dag sen beställde vi en soffa. Vi har fått stolar som vi håller på att måla. Ett antal av mina hårstrån på huvudet har nu en fin vit kulör. Lägger ju alltid huvudet på fel ställen.
 
Jobbet rullar på. Kanske får fast anställning. Med det menas eventuellt en dag i veckan och var fjärde helg. Men det är ju inte tillräckligt så snart, väldigt snart, ska jag ut på söka-jobb-runda. Det blir att trycka ut massa ny-uppdaterade cv:n och personliga brev, sätta på sig sitt bästa leende och bara köra på. Man har ju inget att förlora!
 
Nu är det dags för mig att sova, är galet trött och har mycket som händer det närmaste som sagt, så det är bäst att vara så pigg som man kan...
Massa kramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0