Little by little, inch by inch

Har börjat göra mig lite iordning för att åka mot älskling för att sedan gemensamt åka vidare till festen om någon timme.
Imorgon ska vi antingen kolla på möbler eller åka med hans familj på kajakutbildning under hela dagen, ska bli spännande och se vilket det blir. Ser fram emot vilket.
 
 
En annan sak som den bilden över får visualisera är att jag lyckats gå upp i vikt. Vilket märks på mina armar, "överarmen" är nu äntligen större än "underarmen", "överarmen" åker inte längre in så man ser skelettet. Så jag är nöjd + extra muskler på det. WOHO! Man ska glädja sig för det lilla, vikt är bara en siffra och jag väger mig ytterst sällan nuförtiden. Huvudsaken att man mår bra. Tänk på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0