You'll get over it

När jag kom hem hade min mail lyckats bli kapad, kul grej.
Har tydligen skickat ut massa spam-mail. Men har verifierat kontot som jag var tvungen att göra och bytt lösenord så nu är det mitt igen... Hoppas jag...

Men körlektionen gick i alla fall bra, fick till och med godkänt på den så det känns gött.
Denna veckan är rätt lugn så passar på att ta det lite lugnt med plugget. Har en bildredovisning imorgon och that's about it typ.
Så ska försöka vila och läka inuti. För är rätt trasig.
Och behöver stöd. Men känner mig ensammare än någonsin.

Kommentarer
Postat av: jessie

massa pussar och kramar till finaste tjejen, du klarar allt! Så stark är du <3

2013-04-15 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0