hide and seek

Kom hem för ungefär en timme sen. Har varit hos Anton de senaste dagarna och bara tagit det lugnt.
Som sagt ibland är det bara skönt att komma ifrån.

Har inte gjort något plugg, ska lämna in en beskrivning till designen idag och har inte ens kommit på vad jag ska göra. Skolmotivationen är lika med noll.

Men hade en fin helg, fick många kramar som jag behövde, fick skratta och lätta huvudet.

Sitter nu och pluggar körkortsteori, skulle läst på lite tills idag om en sak, har jag gjort det? Icke.
Så istället så struntade jag i att sova den där 1,5 timman efter jag kommit hem. Hoppade istället in i duschen, tvättade håret och satte mig framför datorn och läste på. Så nu tycker jag att det börjat bli dags för frukost nummer 2 faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0