Tycka-synd-om-sig-själv-dagen

Bestämde mig för att inte gå och lägg mig igen, efter Anton åkt. Så nu sitter jag här...
Förhållandevis pigg faktiskt.
Försöker tagga upp mig själv inför dagens 2 prov. kan ju inte säga att det går toppen. Tänker inte heller plugga mer, usch. Det jag inte kan nu kan jag aldrig, vilket tyvärr är en hel del. Men ibland får man prioritera andra saker. Som att sitta vid datorn! JA!

Nu är det frukost som gäller. Funderar på att fixa till en riktig tycka-synd-om-sig-själv-frukost... Hmmm, varm choklad kanske?!

Jag lovar att sluta tycka synd om mig själv efter dagens slut. Lovar!
Och över ett års gammal, charmig bild för att avsluta detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0