smiling

Tar en paus från matten nu. För nu började det gå riktigt dåligt igen. Så då låtsas jag som ingenting och känner att  jag förtjänat en paus och en smoothie.
 
Tog dock en paus då jag fick lite adrenalinryck och hoppade runt som en galning till en Håkan låt, a la Linnea Henriksson på p3 Guld ungefär fast mer Linn style...
 
Denna bloggen borde börja handla om alla mina olika smoothies och milkshake. Det skulle vara roligare än allt annat jag skriver om just nu i alla fall.
 
Men ja, snart fortsätta plugga med lite allt möjligt och tycka lite synd om mig själv som har två prov på samma dag.
Sen kommer Anton och håller mig sällskap ikväll. Behövs efter en dags pluggande.
 
Hoppas ni har det fint.

Och efter sa femhundrafemtioelva bilder senare, lyckades jag hitta två acceptabla. En äkta fuldag. Har gått runt i mysbyxor hela dagen skyller på dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0