lights

Första skoldagen efter lovet avklarad. Det gick riktigt fint. 
Känns på något sätt skönt att få igång det "normala" livet igen.
Satt i solen mot en vägg och åt min köpta lunch med Agnes och fnissade åt en sak som hon sa skulle göra mig fnissig och på bättre humör. Vilket det gjorde.
Vissa människor förstår bara ibland vad som behövs. Skönt på ett sätt. För att känna sig ensam tär bara på en.
 
Hade betygsnack med min designlärare idag också som sa att jag kunde få mvg, så ska satsa på denna sista uppgiften och få det där mvg:et. Så det gjorde mig lite glad.
 
Snart kommer älskling hit också massa kramar ska han få. Behöver kramar och vill ge honom kramar så massa flugor i en smäll!
 
Nu ska det däremot pluggas naturkunskap tills Anton kommer.
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0