Det kommer aldrig vara över för mig

Har fått en hel del saker gjorda idag. 
Först i skolan en lektion, fick reda på ett prov, mvg. Så jag är glad, tror jag kan lyckas få mvg även i naturkunskap b vilket känns toppentoppen.
Åkte direkt efter lektionens slut till clinique där jag idag hade procent. Så köpte med mig massa saker och blev även lite fint sminkad och fick cider och en goodiebag. Så jaaa, ibland har man tur.
In på ett espressohouse och köpa en grillad macka för att sedan åka till mormors korttidsboende och sitta och prata med henne i någon timme. Mysmys.
När det var dags för henne att äta så åkte jag hemåt, gick sista biten (ooooh, hurtbulle!!!!).
Nu det senaste har jag pluggat lite, men koncentrationen finns fortfarande inte, men jag gör så gott jag kan i alla fall.
 
Så ska väl fortsätta plugga lite och sedan gå och lägga mig tidigt. Just nu låter det som en underbar idé, men lyckas aldrig med det. Imorgon är det fredag igen. Seriöst. Det går galet fort nu. GALET! Mindre än 20 dagar kvar till balen och 34 dagar till studenten om jag inte räknat fel. 
Är så galet taggad samtidigt som det skrämmer mig. Ut i den riktiga världen. Måste fortsätta  söka jobb.
 
Woop woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0