if you can

Mådde inte bra alls imorse så stannade hemma från skolan och gick och la mig igen efter lite frukost och sov till elva. Var riktigt gött. Nu efter någon macka, 2 glas proviva, nässpray och en varm dusch känns det bättre. Så hoppas på att jag mår massa mycket bättre imorgon då jag ska på dubbeldejt, en present jag gav till Emma när hon fyllde år. Jaaa, jag är påhittig och rolig (speciellt eftersom det var min pojkvän som kom på det....Men ändå)

Nu hade jag tänkt att plugga lite i min onepiece(fake ofc) som jag inte använt på år och dagar. Känner mig allmänt mysig.
Hoppas ni mår bra.
Puss
Och en miljon fula bilder senare sitter jag och skrattar åt mig själv
 
plugga var det Linn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0