and I remember

50 års festen var rolig. Satt med mina sysslingar och flamsade mest hela kvällen och drack bål och vin som födelsedagsbarnet hällde upp till mig. Sen efter mat och tal blev det dans. Dansade och skrek till björnstammen och nationalteatern innan mina föräldrar tyckte det var dags att börja dra sig.
Igår så åkte vi upp till landet. Jag med enorm huvudvärk och illamående. Men det blev bättre när jag träffade Annie. Det var så galet längesedan nu så det var jättekul. Gick ner till havet och satt där en stund och bara pratade. Sedan tog jag och mor tåget hem medan faren och sötkatten stannade kvar över natten.
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka göra något fint av denna dagen. Tänkte träna, men har tappat suget. Äter massa kakor istället. MUMS <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0