I love the way you smile

Har haft prov idag. Det gick faktiskt bra. Hoppas jag.
Efter det så har jag alltid en låååång håltimme på torsdagar som blev ännuuu längre idag på grund av provet så jag skyndade mig hem och la mig i sängen och sov en timme. Sååå skönt. Sen var det lunch och kaffe och kanelbulle på det. Det är ju trots allt kanelbullensdag. Åh, shit vad gott det var.
Nu ska jag snart om 14 minuter gå iväg mot bussen och åka tillbaka till skolan igen för att ha matte. Ska försöka fatta allt idag. Ligger så efter och är lost. Så det är kul. Jättekul!!!! :D
Det gick inte att bli bra på bild idag såååå jaaaa, resultatet är vackert. Och japp, jag har snott min älsklings halsband igen. Jag var nog kleptoman i mitt förra liv.
 
Nu är det bara 6 minuter innan jag ska gå. Det tog tid att vara dålig på bild!
 
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0