how I found you

Slutar tidigt idag, 11:15 så är nu hemma och sitter och dricker en kopp med latte som jag lyxat till lite genom att lägga i två chokladbitar. Mumma!
 
I alla fall på bilden, som är dagens enda lektion, så ska vi börja med ett självporträtt i valfritt material, valfri färg och valfri teknik. Så i början var det mest att man satt och glodde in i spegeln man hade framför sig och kritiserade sitt utseendet. Näsor var dagens populära ämne. Haha.
Kom väl igång lite på slutet med betoning på lite. Kan inte måla mig själv. Eller det ser inte ut som mig hur jag än gör... Såååååååå jaaaaaaa...
Och, jaaa mina tuttar har fått lite växtkaos eller ialla fall så har jag lyckats få till en finfin klyfta. Hur nu det lyckats. Tack, p-piller eller något... x) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0