Det där med att plugga...

Sista provet innan lovet imorgon. Försöker plugga så gott jag kan men koncentrationen är väck. Men det får funka ändå. Kan allt i stora drag och hoppas det är i stora drag provet är. Hur kommer det sig att jag altlid sjunker ner så långt ner i stolen som möjligt. Det är pluggställningen foshoooo. Sedan blir skrivbordet perfekt stöd för benen och jag kan visa mina mystofflor i cammen. De ser ut som en vit klump. Och det är väl ungefär vad de är...
Ska snart fixa lite te och sedan plugga det sista.

Efter högskoleprovet på lördag kommer jag få lov på riktigt. Det ska jag fira med myskväll och 8månadersdag med min underbaring. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0