the world was on fire

Idag är det en äkta chilldag. Sov länge och blev väckt med ett glatt godmorgon av moren som fixat frukost. Så mysigt. Sedan dess har jag tagit ett fotbad och duschat. Mina fötter är som små fina bebisfötter nu. Vill bara klappa på dem hela tiden. Typ. Okej, inte riktigt. Gillar inte mina fötter. 
 
Hur som helst så ska jag ta och börja plocka undan lite i mitt rum som är stökigt igen. Kan inte hålla det städat och det stör mig lite.
Sedan ikväll så åker jag till Anton ska bli mys. Tror vi ska kolla på Iron man 2 som vi inte hann kolla på förra gången då vi blev avbrutna av att lite människor kom. Inte fel det heller måste jag säga.
Men nu väntar tyvärr städning.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0