"köra bilen"

Överlevde övningskörningen. Klarade även av att växla fint och stanna vid trafikljus och väja från bilar som stod där de inte skulle stå. Läraren skrattar fortfarande åt mina små pip och hur jag frenetiskt trycker ner kopplingen ibland helt utan anledning. Blev i alla fall att jag bokade en dubbellektion om precis en vecka. Så nu jävlar ska det köras massa bil! 
Sen så blev det träning. Promenerade från körskolan till gymmet i regnet och satte sedan igång. Kändes bra att komma igång igen. Hade inte varit på gymmet sen den 17 oktober, dåligt Linn, dåligt!
Nu har jag hunnit äta två mackor och druckit en drickyoghurt och ska nu hoppa in i duschen.
Farväl!
Körskolan, lärarna och receptionisterna låtsasbråkade under tiden jag satt och väntade på min lektion. Så hade fin underhållning och var tvungen att lägga mig i lite. Men det fick jag inte för att jag var en elev så en lärare retsamt. Så ibland kan man ha kul. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0