I'm still alive but barely breathing

Jag och Matilda lyckades plugga riktigt duktigt idag. Så nu är vi igång med vårt historiaarbete. Känns gött.
Har varit ute med hennes vovvar i regnet och sedan ätit middag här.
Hon åkte precis härifrån så nu ska jag ta och göra iordning lite te.
Fredag imorgon, tagga. <3
En lektion och sedan sushi och mys med Matilda.
En helg utan mys är numera en sjukt dålig helg.
Har gått osminkad i mysbyxor hela dagen så får bli en gammal bild, det enda som är samma är halsbandet. Jag må ha snott det igen, kommer bli en sån fin tjuv någon gång i mitt liv. Men en vecka känns som rätt lång tid. Men nu är det bara helgen kvar. (:(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0