i ett iskallt ikea-land

Rösten har börjat komma tillbaka, lite i alla fall. Nu låter jag mer som en sjuk bil typ. Hur nu det låter men ni kan tänka er själva. Riktigt hes och fin. Jag som aldrig blir hes eller tappar rösten tycker detta är sjukt underhållande.
Funderar på att fixa lite lunch till mig själv nu. Har ändå varit uppe i snart 4 timmar så 1 banan och 1 macka och några koppar te räcker inte. Maaaat. Mmmm.
Blir nog en omelett eller något. Jajemän.
Min energi är inte på topp. Rätt seg faktiskt. Kommer sluta med att jag somnar i soffan och vaknar med ett ryck när någon av mina föräldrar kommer hem framåt kvällen.
Skulle kunnat bli kul.
Nej, mat!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0