I didn't wanna wake up

Sitter just nu här, på balkongen och räknar matte. Det slog mig att vi ikr 4 timmar mattenationella på onsdag och om jag ska få det där himla mvget är det bäst jag sätter igång. Är iofs nöjd med mitt redan klara vg,men ändå. Hur som helst så här jag precis ätit lunch. Två skålar med broccoli och jordnötter. Mmmmm. Har bestämt mig att försöka vara lite nyttigare igen. Slutar fortfarande inte gå upp och min aptit är på topp men jaja, man måste unna sig lite ibland. Men ska sätta på en kopp kaffe till mig nu och sedan fortsätta räkna. Senare kommer Matilda hit så då ska vi försöka slutföra Palmearbetet. Ska bli sjukt gött att ha det bakom sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0