untouchable

Idag har dagens spenderats med mat. Har ätit konstant.
Typ.
Så ni som tror jag har gått ner efter denna sjukan kan jag säga,
tror inte så va, heeeej Linn typ 5 kg tyngre istället.
Hallå, nu är sommaren snart här. Det är lite fel att tjocka ner sig då. (;
Men jag ska ju alltid vara lite omvänd och udda så det får funka.
Imorgon ska jag sätta igång och plugga det blev inget sånt idag. Latheten slog till och ville ha en sista dag i frihet typ.
Men mår bättre iallafall och det är ju alltid något. (:
Synd bara att man inte kunde gå ut i solen idag. Öppnade balkongdörren som kompensation.
Mitt täcke är min bästavän.
Tror min näsa också svullnat upp efter dessa dagar.
Klädsamt <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0