surrounded by flames

Efter några franskaglosor totaldäckade jag i sängen.
Känns som det lugnande medlet i mina mediciner påverkar mig lite mer än vad jag vill just nu.
Menmen, en lugn och harmonisk Linn är väl inte det sämsta eller?! (;
Ska hoppa in i duschen nu och sedan fortsätta med plugget.
Och äta lite mer choklad.
Mmmmm, marabouuuuu.
Vill ha sommar och kunna visa upp mina sjukt existerande magrutor utan att det känns skumt.
Tror människor skulle kolla lite skumt nu. Fast dom skulle nog kolla i sommar med. Eftersom min mage är det snyggaste som finns. Alltid.
Ni skulle bara veta. Kolla bara på bilden.
Midjehögashortsen gör inte alls att man ser lite småmullig ut. Men det är fiiiiiiihiiint. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0