I couldn't stay away

Nu är i alla fall franskaprovet gjort.
Det gick skit, så mina chanser att få G är rätt minimala men man kan alltid hoppas.
Jag och Klara fick världens håltimme idag innan franskan så den spenderades på espressohouse med kaffe och plugg.
Kaaaaffffeeeeee! <3
Imorgon är det fredag igen. Underbaaaaart.
Då åker Lucia hem igen, vår gäst som bott här i en vecka, det kommer bli sjukt tomt här hemma och väldigt skumt att få sova i sin egen säng igen.
Har faktiskt inte saknat den så mycket som jag trodde jag skulle gjort.
Annars så har eftermiddagen spenderats med plugg och bildredigering, har ett fotoarbete som måste vara klart på måndag. Jippi, mina bilder är inte en bra... Kaos.
Känns som om min blogg mer och mer börjar förvandlas till en pluggblogg. Men nej.
Det är bara lite mycket i skolan nu.
Men snart är jag nog back on track. Eller något i den stilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0