din skugga

Träningen igår känner jag faktiskt av, inte så att jag har träningsvärk utan jag bara känner att jag tränat och det känns så sjukt gott har saknat den känslan något enormt.
Men nu är jag igång igen och ska bli biff igen. Jaaaaaaa.
Taggar fredag imorgon, totalt.
Franska provet gjort också så nu känns allt lite chill igen. Sen att jag har ett prov nästa vecka och tre st efter lovet tänker jag bara ignorera. Just nu är det chill och det sägs ju att man ska leva i nuet.
Annars idag så har jag varit och varit lite smått kvinnligt frustrerad på alla som varit tvungna att vara så himla snuttigulliga idag, fick stå och krama på Matilda istället. Jobbiga dagar alltså. (; Men Matildas kramar är fina så ska inte klaga. Bara lite. (;
Haha.
Puss på dig Matilda <3

Kommentarer
Postat av: matilda

hahan va hände med den charmigaste bilden??? ;) :D <3PUSS

2012-03-29 @ 21:41:44
URL: http://envanligjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0