peppen

Var i skolan ca 1 timme skrev klart mitt arbete och åkte sedan hem och fikade. Mmm, mumma.
Bestämde mig för att stanna hemma från studenten idag och försöka få tillbaka min röst och få bort lite mer hosta tills imorgon då det är dubbel 18 års fest. Helkaos helg skulle det varit om jag vart frisk. Men nej, självklart inte. Blir som ett litet barn när jag är sjuk, liten gnällig och all världens problem över mina axlar eller något.
Haha, men har pluggat lite nu för att försöka skriva bra på provet på måndag.
Kaos.
Men det är sista provet.
Är totaltaggad.
Jättetaggad.
13 dagar kvar till sommarlov.
JAAAAAAA!
Tror jag ska börja gråta lite oftare alltså, för nu känns allt sååå otroligt mycket bättre. Känner mig glad. Hihih. JAg har iofs druckit en hel vitamin well flaska, det var kanske den som gjorde jobbet. Vem vet. (;
Jag börjar mer och mer undra varför jag inte ska gå på studenten, men det är ett bra val. Om jag ska vara levande imorgon och det vill jag helst vara. För min röst börjar försvinna mer och mer igen. Skrattar åt mig själv inombords. Så sjukt fult egentligen.
Så ni får ha det jättefint, människor.
Puss och host på er.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0