little river

Mmm, inatt ska  jag sova läääääänge. 
Ska bli najs.
Sen ska jag bara ner till bup och kolla så att medicinerna funkar som de ska.
På kvällen kommer lite släkt hit, mormor, morfar och farmor.
Blir mys.
Sen på tisdag är det dags för mig att sticka upp till  landet.
Men kommer ner redan på onsdag för att träffa Anton en sista gång innan han åker och jag börjar jobba på riktigt.
Sen upp igen tidigt på torsdag morgon och jobb jobb jobb.
Så inte många sovmorgnar nu alltså.
Men lite pengar sitter inte fel nu. Inte alls faktiskt.
Så nu vet ni vad som händer det närmaste. Ska försöka skriva lite då och då för skojs skull. (:

Hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0