I remember so long ago

Kom precis hem från frukost med Emma på le pain francais. Är så mätt så jag inte kommer behöva någon mer mat idag. Men det var mys. Träffade min historialärare på vägen hem som var allmänt pratglad. Han är fortfarande en av mina favoritlärare på min skola så bara kul.
Något som är mindre kul är är att min engelskalärare satte G på  mig i engelska. Hallå eller? Två G prov Två MVG skrivuppgifter, flera VG uppgifter och VG- på nationella. HUR, HUR, HUR BLIR DET G?!?!
Aggressioner heeeeeeej<3

Sen att Annie blivit sjuk också gör inte det hela bättre. Ska se om jag kan få med mig någon annan på stan annars får jag chilla på det.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0