Drömmen om att vara fri

Ställde in även dagens fest. Natten var hemsk, eller mellan 5 och 7. Ångest pga min "fina" spyrädlsa. Mer ska jag inte dra upp. Men spydde aldrig tack och lov. Hatar att jag missar så mycket roligt bara för att jag är sjuk nu...
Anton kom vill mig vid 4, vi låg och pratade ett tag. Låg kvar enda till 14 tiden idag för att sedan gå upp och chilla på det hela dagen. Han kommer tillbaka och sover här även inatt. Mysmysmys.<3
Ska ta och försöka plugga lite nu och sedan dricka te för att sedan sova tidigt.
Och hoppas på att denna natten bli lite lugnare.
Sjukt tråkigt inlägg, men min dag har inte varit så prooduktiv kan jag inte säga. Har mer myst och njutit av sällskapet av min finaste. (:
Hoppas ni har det fint! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0