You changed everything

Snodde denna från Angelica bara för att det var kul tyyyp.
Är du kär?
Nja, kan inte. Haha.
Är du en sportfåne? Haha, nej.
Är du likgiltig? Hela tiden.
Är du röksugen? Eftersom jag inte röker så sjäääälvklaaart! (;
Är du rik? Har väl så jag klarar mig, skull inte klagat om jag hade lite mer.
Är du fattig? Ibland. 
Är du trött? Alltid
Är du shoppingsugen? Nej, shoppade senast idag. Så nej, någon måtta får det vara!
Är du töntig? Vet inte om det finns någon töntigare faktiskt.
Är du ressugen? Inte direkt, men om någon hade slängt en New York biljett på mig hade jag ju inte direkt bangat om man säger så.
Är du skolsugen? Skojar du eller?! -.-' Vill ha lov resten av mitt liv.
Är du irriterad? Nej, kan inte. Eller jo, jag kan skoja bara.
Är du festivalsugen? Inte för tillfället men när värmen kommer... 
Är du alkholsugen? Alltid! Nej, inte alls.
Är du saknad av nån? Tror jag inte
Smeknamn? Har faktiskt inga blev kallad lite saker för några år sen men det är inte nu. 
Bästa åldern? Saknar 16... Men 20 tror jag.
Bästa tidningen? Hmmm, don't know. Olika olika dagar. Beror på vad jag är sugen på att läsa.
Hur sminkar du dig? Varierar väldigt mycket. Ibland bara fondation och puder. Sen så använder jag mascara, eyeliner, ögonskugga, solpuder and so on. Men det varierar som sagt.
Höstens accessoar? Ehhhhh... Vet inte...
När stal du senast något? Snodde väl någon penna från skolan i 9:an eller något. Japp, jag lever farligt alltså!
Hur många timmar sov du inatt? Kunde inte somna men hade ändå lite sovmorgon så det blev väl 5 kanske. Så det funkade.
Vilken film såg du senast? Ronbinson Crusoe
Vilken internetsida besökte du senast? Youtube och facebook. 
Vad sa du senast till vem? "Tränat" Till min far.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Orkar inte hämta mobilen men det var säkert ett väldigt trevligt sms.
Vad gjorde du i förrgår? Var hos Matilda och chillade en sväng. Hände inte så mycket mer den dagen.
Vad har du gjort idag? Tränat, Sushiiiiii, köpt jeans, druckit alldeles för mycket kaffe och pluggat.
Vad ska du göra idag? TV och sova.
Hur många msn-kontaktetr har du? typ 200 lite drygt tror jag varav typ 5 är aktiva typ. Haha.
Vilket land besökte du senast? Sverige. (;
Hur många snälla känner du? Ingen! Haha, alla mina vänner är snälla.
Vad såg du senast på tv? Project Runway
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Åh, kära nån vet inte. 
Senaste köp? Jeans.
Vad har du dåligt samvete för? Försöker att inte tänka på sådana saker och leva i nuet istället.
Vad har du för skor? Många olika Lite för många. Men jag gillar't
Vad har du på dig nu? Morgonrock. Jag är cooooool.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Sjukt många olika men just nu går Taylor Swift på repeat ja, jag är fortfarande cool!
Skulle du säga nej till sex idag? Vad är det för fråga, ursäkta mig?
Är du vegitarian? Nej, har tänkt tanken. Men ett liv utan köttbullar, kyckling och fisk. NEJ!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? Har inga.
Är du feminist? Ja.
Vad drack du senast? Kaffe.
Gillar du att laga mat? Kan ju inte säga att jag tycker det är överdrivet kul, men det funkar.
När sjöng du senast? Nyss, ni som inte vet det så sjunger jag typ konstant. I alla fall hemma.
Håller du det städat? Nej, kan inte. Det är omöjligt. Tar typ en dag innan jag stökat ner allt igen.
Vad gör dig lycklig? Helt ärligt så vet jag inte... Letar fortfarande. (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugnt vettö ;D <3

2012-01-11 @ 20:08:34
URL: http://mylifeasanjirika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0