I'm gonna live forever

Min mobil är tillbaka. Glad tjej!!!
Även fast allt är raderat så spelar det ingen roll. Som att börja om på nytt liksom!

Matilda och jag var duktiga och simmade efter skolan. Kände att jag behövde det totalt. Tror det får bli lite hemmaträning i morgon eller något. Blev pepp på träning igen. Eftersom jag ändå är fast i matten så kan jag inte räkna. Whaaaa.
Jaja, men efter simningen blev det bastu och sedan solarium, nu är jag en halv nyans brunare. Om ens det.
Jag tränar upp pigmentet inför sommaren. Och när man går på en estetskola så måste man ju sticka ut på ett eller annat sett. Mitt blir att vara brun. Är glad att Matilda joinar mig. (;
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0