You may say I'm a dreamer but I'm not the only one

Ogillar skarpt alla <3 dag.
Var på stan ett tag vet inte hur många killar jag såg med blommor i handen, hur många par jag såg gå hand i hand osv.
Egentligen bryr jag mig inte. Känner bara att hela dagen är så överreklamerad.
Man kan ju vara sådär lite extra gullig alla andra dagar också. Överraskningar i den tråkiga, grå vardagen är ju inte fel. Eller hur?
Men hur som helst var på återbesök hos clinique, det gick finfint köpte lite nya produkter och blev sminkad där, sjuuukt trevliga är dem.
Känner att min hy aldrig varit såhär fin någon gång förutom när man var liiiiiiiiten. (:
Sen så blev det en sväng upp till mormor och morfar, hjälpa morfar med ett redigeringsprogram och fika.
Muuuumma.
Hoppas ni har och får en fin alla <3 dag i alla fall.
Puss
Sådär blev sminkningen orkade inte ta en bättre bild, menmen. Det var ögonskuggan hon riktade sig in på. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0