holding on

Gympan idag var lite småskum. Vi körde fotboll och basket. Inte samtidigt, though.
Hur som helst jag lyckas i alla fall mot slutet dra på mig en riktig liten astma-attack(har ansträngningsastma för de som inte visste) så jag lägger mig ner på golvet i panik och skakar för att jag inte får något luft. Fyy, vilken äcklig känsla det är. Men det gick bra tillslut så satt och var lite fint yr på psykologin pga hyperventileringen men jaaa.
Vill bara säga tack till de människor som brydde sig. (: gulligull.
Har fått ett redigt stort och fint blåmärke på benet också, vem säger att esteter banger gympan liksom?
Så imorgon så kommer både Matilda och jag vara fiiint blåa. Hon ramlade och slog sig rätt rejält, vännen. Så riktigt fin lektion. (; Men annars var allt fint. Typ.

Har suttit och pluggat nu och får väl fortsätta med det. Aaaaah, orkar inte..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0