Senaste dagarna

Okej, en liten kort sammanfattning av dagarna. Min blogg består typ enbart av sammanfattningar. Onsdagen blev inget Liseberg utan det blev istället att åka hem till Anton och sova där.
 
Upp tidigt på torsdagen, hem och sova 2 timmar för att sedan gå upp igen och ha körlektion. Totalt sämsta lektionen hittills. Shit alltså. Vissa saker gick ju jättebra, men hakade upp mig totalt på annat. Menmen. (:
På natten kom finingen och sov hos mig, en fin överraskning.
 
Fredagen var jag på stan med mor och köpte de sista julklapparna, äntligen. Sen kom återigen Anton efter han slutat jobbet(semester för honom nu<3) han har typ bott hos mig hela veckan nu känns det som. Inte mig emot. Men det blev i alla fall Liseberg då istället. Gå runt och mysa, ta kort och få en puss under misteln och vinna en andra vinst på chokladhjulet hann vi med innan vi gick hem, åt och sov.
 
Lördagen hände det inget speciellt på på förmiddagen tog det mest lugnt. Men på kvällen blev det utgång med Anton och några av hans vänner. Vi hamnade på Kellys på andra lång. Det var jättekul. Kom hem vid halvtre tiden och somnade som en stock lite efter tre.
 
Vaknade någon gång bredvid min fining gav honom massa pussar och sen gick vi up och åt frukost. Sedan åkte han iväg. Känns tomt.

Men det har varit massa fina dagar och utgången blev som sagt jättekul och Liseberg var jättemys så tror inte jag skulle kunna fått en så mycket bättre början på mitt lov faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0