Fina saker 2012

Året 2012
 
Firade in 2012 i Torslanda och hade så galet kul
Började smsa mer och mer med Anton
Blev tillsammans med honom den 27 februari
Varit på finfina filmkvällar hos Matilda
Träffat nya underbara människor
Mått bättre än vad jag på många många år
Paddlar kanot och bott på en ö mitt i sommaren med älskligen
Festat
Fyllt 18
Gått ut på krogen
Fått en surprise-drink
Pussats väldigt mycket
Är kär
Sov på en madrass i vardagsrummet då mitt rum var upptaget
Fotograferat mycket
Köpt flouffen <3 (;
Skrivit upp mig på lägenhetskö
Klarat skolan riktigt bra
Haft vattkoppar(det är rätt kul när man tänker tillbaka på det)
Vart på konserter, KENT<33
Varit på kräftskiva
Varit uppe sent 
Sovit bättre på länge
Sluppit känna mig ensam
Lyckats vara mer social och prata mer
Börjat övningsköra
Firat många månadsdagar
Varit lycklig
Börjat mitt sista år på gymnasiet
Shoppat
Ätit frukost med Emma på le petit cafe
Skrattat
Haft mysiga tjejkvällar med gänget
Träffat mitt gamla gäng från gamla klassen
Sommarjobbat och fått massa fina kommentarer av barnen
Varit modell för kompisar
Fotat med Annie och låtsas vara coola i min långkjol
Tränat mycket enda till December där gick det utför
Köpt nyy objektiv till kameran, sååå braaaa!
Druckit vin
Försökt lära mig dricka öl
Åkt massa tåg
Lyssnat på massa musik
Call me-kvällen <3
Varit på Matildas landställe
Räknat timmar älsklingen var borta i Portugal, lyckan när han kom hem igen.
Spelat med andra ord och druckit nubbar på midsommar
Picknickfestivalen
Slätten
Valborg hos Matilda
Gått på studenter
Fått finaste armbandet och flouffvantar <3
Skickat in bilder till modellagenturer
Pluggat ute i solen
Suttit på en brygga med Agnes och pratat om livet
Gått långa promenader

 
 
 
 
Påfyllning kommer komma...
 
 

Kommentarer
Postat av: Malou

har du också piercat nacken? :D

Svar: Nej, det är min kompis (:
Linn

2013-01-07 @ 02:51:39
URL: http://maloumelinda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0