De senaste dagarna

Fredag; Före adventsmys med Emma och hennes föräldrar, vi åt på restaurang och gick sedan hem till mig på glögg.

Lördag; Stan en snabbsväng med Emma, gå och slå huvudena i juldekorationerna de hängt upp, är man för lång då?
Sedan åkte jag till stan och träffade Anton och hans familj och gick till en släkting också på adventsmys. Glögg andra dagen irad.
Var hos Anton vid 00, snåret. Sov väl mellan 2 och 3 tiden.

Söndag; Vaknade upp bredvid min älskling, fortsatte fixa med hans föräldrars julklapp som vi fixat med de senaste veckorna, myste och bakade på kvällen lussekatter och drack glögg. Tredje dagen i rad. Jag bangar inte faktiskt. Sååå gott!
Skulle egentligen åkt hem här men så blev det inte.

Måndag; Snö... Men Alingsåspendeln var ändå i tid och kom hem vid 7:30 snåret för att sedan åka till skolan. Efter skolan var det lite plugg och sedan massa sömn.

Tisdag, idag; Försov mig, kan inte gå upp när det är mörkt ute. Hade två lektioner och slutade tidigt. När jag slutat satte jag mig på espressohouse, köpte en macka och cappucino och pluggade innan jag en timme senare skulle till körskolan och köra.... I snö... Det gick ändå förvånansvärt bra, min lärare skrattade åt mig i typ en kvart. Så rolig är jag när allt kaosar. Efter lektionen mötte jag upp Josefin och åkte hem till henne och myste med pepparkakor och te, då det blivit att vi stått ute i typ 15 minuter och förfrusit lite. Sedan så fixade hon mina ögonfransar så de är massa långa och fina. Haha. Massa kul. (:
Kom hem vid 20 snåret.

Det var la det som hänt de senaste dagarna!
Hoppas ni haft det fint
Puss

Kommentarer
Postat av: Malou

förlängde du fransarna?

2012-12-05 @ 00:27:29
URL: http://maloumelinda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0