sjuk, igen...

Har idag mest bara legat ner och halvsovit förutom den plågsamma turen ner till läkaren. Hade förhöjd sänka så fick antibiotika utskrivet. Hela min kropp gör så ont, särskilt nacken, ryggen och min vänstra arm. Även magen har börjat göra ont igen inte mycket though som tur är. Och jag som aldrig har feber har nu över 38 grader vilket är galet ovanligt. Jag känner mig sjuk om jag ligger på 37,8 typ. Nu är det 5 kommasaker högre. Kul.
But i'll survive. Haha.
Så på så sätt har jag missat första skoldagen och missar även morgondagen. Härligt... -.-'

Det jag vill just nu är att ha min pojkvän här. Hans mysiga kramar hade inte suttit fel just nu eller bara hans sällskap och uppenbarelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0