keep your eyes, eyes open

Sista antibiotikatebletten är tagen. Såå härligt.
Ska snart fixa lite lunch till mig själv. Har typ ätit hela dagen idag. Typ 3 frukostar, fika när jag kom hem och nu lunch. Mmmmm, och ingen träning på detta. Haha. Åhhh, lovely!
Men om 1,5 timmar så blir det att åka tillbaka till skolan igen för min första matteC lektion. Hoppas på att det går bra eftersom det känns som om jag tappat all matte. Typ 1+1 eeehhhhhh?!
 
En helt annan sak också. Plattade håret imorse bara för att det var kul typ. När jag kom hem var det totalvågigt. Så gissar att det är rätt fuktigt ute. Förstår varför vissa med lockilock hår kan tycka det är jobbigt. Typ affro. 
3 år gammal bild. Charmiiiiiigt och affro! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0