Effektiviteten herself

Vaknade lite innan nio imorse av någon anledning och fick ett ryck att jag skulle tvätta mina sängkläder, vilket faktiskt behövdes. Så nu har jag sprungit upp och ner till tvättstugan sen klockan nio. Samtidigt som jag tvättar så städar jag mitt rum. Tjejorna plus Anton kommer hit ikväll innan vi drar ner till Göteborgskalaset. Så det ska bli najs. Innan dess ska det vara rent och fint och jag ska ha hunnit äta och proppa i mig några värktabletter för att vara fit for fight. (:
Men nu: Kaffe!!!!
Har denna underbart glada tröja på mig för att munta upp mig lite. Blir glad bara jag tittar på den. (Ja, jag blir lätt glad) Och jag är mycket väl medveten om finnen på min kind kändes som en överloppsgärning att redigera bilden så neeeej. Jag är förkyld och då får jag finnar. OKEJ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0