they say that teenagers...

Sjukt trött.
Men överlevde dagen utan att somna.
Provet gick nog bra, såå jaaaa.
Sista provet innan lovet. Så nu kan man nästan säga att det är lov, for real.
I like!
Bara körskolan kvar som är lite halvjobbig imorgon. Men ska nog överleva det med.
Imorgon ska jag gå upp tidigare än vanligt för att först fixa tider med Emma och sedan åka iväg till min lilla pratperson. Så japp. Sen chilldag i skolan och samsagt körskolan, så fullrulle.
Tror jag ska göra mig ytterligare en kopp kaffe nu om jag ska lyckas hålla mig vaken någon timme till.
Men snart lov.
Såååååå glaaaaaaad. :D
Precis, så glad.
Tandställningstider. Känns som år sen.
Extremful bild. Men ibland får man!
glatt var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0