The reason you can't find

Myskatt.
Funderar på att gå och lägga mig nu. Så jag är på topp och jättepigg imorgon, ska till stan med Emma och äta sushi. Mumma.
Då är själva påskhelgen slut. Jag skulle aldrig våga ställa mig på vågen nu. Tror det är +5 minst.
Okej, jag är rätt besatt av vikt, dumma läkare ska inte vara på små underviktiga barn och hetsa om att de ska gå upp i vikt. Det blir bara kaoooooos sen.
Men även om man skulle gå upp så blir det mer Linn istället, jaaaaaaaaa. (;
Se det positiva i det hela.
Och alla andra ser ju smalare ut i jämförelse. Haha.
Nej, men lyssna på några låtar till och sedan nana. Jajemän.
Fotade förresten några bilder, två, till mitt sista fotoprojekt. Ska fota Emma på onsdag till modeprojektet och sedan satsa all in på det sista. Kaos-mycket just nu.
Kaos.
Kaos.
Kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0