take it easy

Gick jättebra att fota Emma, så nu har jag några sjukt snygga modebilder. Känns asgött! Hade tänkt lägga upp lite bilder från det men hela datorn hakade upp sig totalt så så blev det icke. Skulle kommit en bättre bild på mina nya älsklingar också, skorna. Klampar runt i dem lite nu och då så ofta jag kan. Stackars grannar. (; Carro och Emma var här ett bra tag och räknade matte, vilket snabbt övergick till några konstiga träningsövningar på golvet blandat med sjukt mycket skratt. Fult! Imorgon ska Matilda, Angelica och jag agera modeller till Linneas fotoprojekt. Ska bli najsnajsnajs! Det var väl vad jag hade att berätta nu. Hoppas ni har det fint! Puss Glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0