like a rabbit in a cage

Okej, jag är sjuuuukt fascinerad av mitt hår. Som alltid när det är lockigt.
Jääättemånga bilder, överallt!
Men det får ni tåla.
Tror jag får anställa Josefin att locka mitt hår varje dag innan skolan. (; Haha, eller inte.
Men hade inte varit fel och om jag själv bara inte hade varit så lat hade jag ju fixat det själv, inte lika bra, but still...
Om en timme ska jag börja dra mig ner mot bergakungen och träffa Matilda och Anton där. Vi ska kolla på Hunger games. ska bli najs. Kommer väl komma hem vid tolv, antingen med bara Anton eller med Matilda också. Natthäng blir det vilket som.
Hur som helst så ska jag äta min vikt i popcorn. I alla fall ett popcorn. Vågar inte riskera att gå upp ytterligare 2 kg, lite onödigt sådär. Skulle kunna offra mitt vänstra lillfinger för att de 2 kg ska försvinna igen, och det är faktiskt mitt bästa finger så japp. Ni fattar grejen. (;
Men orka göra något åt det liksom.
Nejsssccchh, man ska njuta av livet.
Med maaaaasssssaaaa choklad! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0