do you accept me?

Jag lyckades hålla mig vaken.
Sitter nu och lyssnar på lite partymusik och totaltaggar.
Peppar att sova rätt mycket just nu.
Ååååh, sova!!
Satt och slötittade på topmodel bara för att teet var klart och tycker det är lite allmänt småunderhållande.
Tycker fortfarande det skulle vara kul att prova på. Är ju som sagt lagom lång, är fortfarande arg på de där sista millimetrarna som inte var på min sida och aldrig gick upp till 180 utan "bara" 179... Grrrr.
Och än har chokladfetman inte slått till. Så whyyy not liksom.
Bara för att var lite tjejig för en gångs skull typ.
Eftersom jag är världens manligaste annars, eller?! (;
Haha.
Oh, hej svammel.
Nu ska jag istället borsta tänderna och lyssna på några fler låtar, någon timmer till och sedan sova. Läääänge! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0