but all the things you've seen slowly fade away

Folk säger att gymnasietiden har varit den bästa tiden i deras liv. Att det varit så bra klassen har varit så bra att allt varit så bra.
Folk har sagt att i tvåan så ändras allt. Folk byter grupper och hoppar fram och tillbaka.
Har gått första riktigt veckan på mitt andra år och jag är redan så stressad så det är sjukt, för allt.
Sen känner jag att folk inte ser mig som jag är vet inte varför och jag har inte orkat ändra deras syn. Eftersom hela jag varit kaos det senaste. Vill helst slippa prata överhuvudtaget.
Jag är ju bara härligt skum typ. Orka försöka passa in någonstans. Wha.
Vet seriöst inte varför jag bryr mig.
Jag vet inte.
Är redo att bara försvinna vilken dag som helst nu.
Typ nu.
en av de finaste dagarna för ett halvår sen. Shiiiiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0