vaken om natten drömmer på dagen

Har mest tagit det lugnt idag.
Frossat i mig mat, som vanligt.
Varit ute en fotopromenad med Carro fick nog några okej bilder tror jag allt. :)
Imorgon är det skola igen.
Jag orkar verkligen är så skoltrött att jag håller på att avlida.
Men ska väl ta mig igenom denna terminen också. Som alla andra terminer innan.
Sen har halva gymnasietiden gått så kommer nog räkna ner dagarna till studenten från den dagen.
Även fast jag har noll koll vad jag vill ska hända efter studenten. Eller jag vet vad jag vill. Men ja.
Ni fattar grejen.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musiken och sedan sticka mot tandborsten. Eller något.
Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0