It's just a dream for the weaker

Helg! Wiho. Är aspepp!
Hade en redig håltimme mitt i dagen så passade på att åka upp till mormor och morfar eftersom det var ett tag sen jag träffade dem nu.
Morfar hade fått en ny bok som några av hans bilder var med i som han ville visa mig, han var fotograf en gång i tiden, fotade flygplan och piloter och lite annat smått och gott. Så det är nog därifrån jag fått mitt fotointresse.
Lite coolt är det ändå att se bilder på ett amerikanskt krigsplan som havererat från andra världskriget. Rätt sjukt ändå.

Men hur som helst. Efter skolan var jag i stan och shoppade loss med Emma, blev en stickad tröja, halsduk och ett puder, eftersom katten slår sönder dem ett efter ett.

Snart ska jag åka iväg till Agnes som fyller år idag med Matilda och chilla lite på det! :)

Grattis igen Agnes!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0