Can you tell them I'm coming home

Fick en skrattattack på fotolektionen. En person där som var med på ett dop av en kompis kompis för 3 år sen har samma fotolektion som jag och så fort jag såg honom börja fnissa med så bröt jag ihop ännu mer precis som då.
Japp, fick ett jätteskrattanfall på ett dop om ni inte fattade det. Det var inte på en bebis utan på en 15årig tjej.
Kära nån, vad kul jag hade.
Det är skratten under sin värsta period man kommer ihåg extra bra.
Men sjukt kul var det. Fick en del sura blickar från hennes mamma och min vän som satt bredvid mig försökte få det att se ut som jag grät. Samtidigt som fler och fler av mina vänner bakom började skratta. Helt sjukt var det.
Resten av lektionen mådde jag så illa så det var helt sjukt. Försökte tränga bort ångestattacken och det gick riktigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0