I don't believe that anybody feels the way I do

Ska snart iväg på jobb med Emma.
Så man kan säga att man gjort något bra på lovet istället för att säga det vanliga typ varit med vänner och chillat rejält.
Eller något i den stilen.

Jag lovar att jag kommer tappa minst en sak i golvet som kommer gå i tusen bitar. Jag fasar inför detta kan tilläggas. Men heter man Linn får man tillåtelse att tappa och snubbla över saker, man får.

Igår i brunns var det lite demonstrationer överallt så det blev väldigt stillastående ett tag. Helt plötsligt märker jag att en polis som står och övervakar demonstrationen står och stirrar på mig, jag satt i vagnen och kunde inte göra något och eftersom Matilda smittat mig med sin "inte kunna bryta ögonkontakten" så blev det att vi kollade på varandra ett tag tills en buss kom framför och han vände sig om.
Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Tror tyckte att jag såg ut som en brotsling. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0