Don't lose who you are in the blur of the stars

Två dagar på raken i stan.
Igår var Annie här, har lite bilder från det som kommer upp senare.
På stan en sväng och verkligen alla glodde på mina ben och det var inget jag bara föreställde mig även min kära vän påpekade det.
Jag tänkte bara hmm, har jag ett par trosor någonstans fastklistrade på benet eller vadå? Men så var inte fallet. Vet inte riktigt vad denna ben-gloningen berodde på men skumt var det.
Kände bara att ni skulle veta det.

Idag var jag på stan med Emma, åt frukost (som gjorde mig mätt hela dagen) och shoppade loss. Hittade två tröjor och ett par vinterskor. Jippi!
Köpte hårfärg till Emma som jag just nu är sjuuuukt intresserad av att veta hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0