something old

Varför kan man inte få gå ute i bandeau utan att man ska kolla (samma som på bilden i inlägget nedan)? Det är ju typ samma som bikini. Okej, det gloddes lika mycket om inte mer på Matilda som just hade bikini och återigen hon har ju kroppen man vill ha sp det kanske inte är så konstigt, vad hon än säger... (;
Just samtidigt som vi går där + Felix som inte heller har någon tröja på sig så cyklar min förra no-lärare förbi.
HA HA HA HA är det ända jag kan säga åt det.
Nu känner att jag behöver några stora koppar te. Och sedan ska jag kolla på House. (:
Ska försöka hoppa ner i sängs i tid idag för är totalt bombad. Så nu vet ni det. (;
Och jaa, jag gillar bakåtvända smileysar.
Puss
Hittade en bild för ett och ett halvt år sen sitter och fnissar lite åt den. Inte bara den utan flera för just under den perioden så redigerade jag mina ben. Inte så som ni tror nu. Jag gjorde dem större. Lillalilla Linn.
syns inre så bra men om ni kollar vid höfterna och början av låren ser man en liten suddig linje

Kommentarer
Postat av: Matilda

A fast nä, det gloddes faktisk MEST på dig! Killen på cykeln höll på att trilla omkull! xD



Btw, jag länkade dig på min blogg..hoppas det va lugnt :)<3

2011-05-10 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0