Om man är över 15 vårar, finns inga känslor kvar

Har precis suttit och skrivit ett långt mail till en vän som är i Usa. Tänkte att hon måste ju ha något roliga att göra när hon kommer hem. Min humor är just nu på topp och jag själv tycker att jag är jätterolig. (;
Men nu ska jag ta och borsta tänderna och sätta in dubbla gummiband så att jag inte kan röra käften men vad gör man inte för att få fina raka tänder?!
.
Förresten så gick mattenationella idag bra. Tror det blir vg. Bara för jag säger det så kommer det bli g. Det får inte bli g. Ahhhh. Nejdå, det gick bra. Kommer ändå få vg i betyg så det är lugnt om jag inte skulle råka få mvg på nationella men det kommer ju inte direkt hända.
Jaja.
Ha det fint.
Puss <3
Måste också bara tillägga att jag skulle ta bilder till mitt fotoprojekt idag och eftersom det är vatten så kan jag säga att nästan hela golvet var blött efter min framfart så fick lägga mig och torka upp. Men nu skiner det. Haha. Kan visa resultatet på bilderna när de är redigerade och klara så tror jag ni förstår mitt problem + att jag var ensam så var allt lite svårt om man säger så.

Kommentarer
Postat av: anesa

Allt bra med dig? :D

2011-05-19 @ 17:12:59
URL: http://anesamjao.blogg.se/
Postat av: Matilda

Måste säga; Love it!

Haha allt du skiver är så roligt att läsa, måste säga att jag uppskattar din humor och dina små spontana brev :'D <3

2011-05-19 @ 22:22:07
URL: http://envanligjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0