med sol i melodin

Kom hem vid ett imorse. La mig typ direkt i sängen var så sjukt trött. Somnade fort och blev väkt vid halv nio imorse för att fadern skulle stänga min dörr. Inte så diskret kan tilläggas.
Jaja.
Ialla fall igår så var jag ju på klassåterträff med ca 15 av mina gamla klasskamrater. Jag märkte verkligen hur mycket jag saknat vissa som jag inte träffat på ett tag nu. Så det var bara kul att träffas och prata lite. Hann inte prata med alla eller så men några.
Saknar 9a3. Seriöst.

Jag tror det skulle vara lättare att acceptera den nya klassen om alla i alla fall försökte. Men det gör ju typ ingen. Men det är bara 2 år kvar som jag sa till Angelica igår. Bara dubbelt så långt kvar av det som gått.
Haha.
Men det kan bara bli bättre.

Hoppas ni alla får och har en fin lördag!


En bild till fotoprojektet. (:
Modell: Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0